Warsztaty online
Warsztaty online na żywo na platformie zoom
Ćwiczymy w grupach, indywidualnie - intensywna praktyka, przykłady oparte na wielu branżach
Cel
Czego się dowiesz?
Co osiągniesz?
Czego się dowiesz?
Co osiągniesz?
Czego się dowiesz?
Co osiągniesz?
Program warsztatu:
Metody pracy:
Czego się dowiesz?
Co osiągniesz?
Metody pracy:
Czego się dowiesz?
Co osiągniesz?
Czego się dowiesz?
Co osiągniesz?
Warsztat online „Sprzedawaj pytaniami”
Metody pracy:
Czego się dowiesz?
- zwiększenie umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy handlowej
- rozwijanie kompetencji komunikacji biznesowej w sprzedaży
- wymiana doświadczeń uczestników przy wypracowaniu wspólnych rozwiązań
- w zakładce kontakt wypełnij formularz, wpisując w “dodatkowe informacje” temat interesującego Cię szkolenia poniżej
- szkolenie odbywa się na platformie ZOOM, link do szkolenia zostanie przesłany na wskazany adres e-mail po dokonaniu wpłaty
- kwiecień/ maj 2021
- poniedziałki, godz. 18:00-21:00 lub wybrane weekendy
- istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia zamkniętego w godzinach 8:00-18:00
- 99 zł / osoba za 3 godziny zegarowe
- w cenie szkolenia dodatkowo: materiały poszkoleniowe, dyplom uczestnictwa
Tematy
Warsztat online “Jak skutecznie zacząć zimną rozmowę”
Metody pracy:- praca zespołowa
- zadania i ćwiczenia grupowe i w parach
- dyskusja z elementami coachingu
- metody kreatywne
- interaktywna prezentacja multimedialna
Czego się dowiesz?
- dlaczego ludzie lubią kupować, ale nie cierpią jak im się sprzedaje
- jakimi sposobami zaciekawić klienta już na początku rozmowy
- co powiedzieć we wstępie do rozmowy, żeby wpłynąć na emocje klienta
Co osiągniesz?
- będziesz skutecznie rozpoczynać rozmowy handlowe w Cold Callingu, tym samym zwiększysz ilość szans sprzedażowych
- szybciej będziesz kwalifikować klientów do kolejnych etapów procesu sprzedażowego, dzięki czemu sprawniej zadecydujesz o potencjale klienta
- będziesz skuteczniej wpływać na emocje klienta, jego zaangażowanie i zaciekawienie już w początkowych fazach zimnej rozmowy handlowej, czym wpłyniesz na ograniczenie ilości obiekcji klienta
- Rozpoczęcie szkolenia
- wzajemne poznanie się
- przedstawienie agendy szkolenia
- przedstawienie celu szkolenia
- zebranie oczekiwań uczestników
- Proces zakupowy klienta
- Model Aida jako narzędzie do świadomego stworzenia lejka sprzedażowego i kwalifikowania klienta w procesie sprzedaży - dyskusja z elementami coachingu
- Podstawowe potrzeby, wartości i intencje klienta - zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wniosków
- „Haki na uwagę” - skuteczne rozpoczynanie rozmowy handlowej
- problem, wartość, fakt - zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wyników
- pytanie otwierające dalszą rozmowę - dyskusja z elementami coachingu
- zawieranie kontraktu, aby uzyskać deklarację klienta w tej samej rozmowie - dyskusja z elementami coachingu
- Podsumowanie
- branżowe case study - ćwiczenie w parach wypracowanych rozwiązań
- podsumowanie wniosków uczestników
- przesłanie ankiety ewaluacyjnej
- zakończenie szkolenia oraz wysłanie dyplomów uczestnictwa
Warsztat online „Efektywne techniki sprzedaży ”
Metody pracy:- praca zespołowa
- zadania i ćwiczenia grupowe i w parach
- dyskusja z elementami coachingu
- metody kreatywne
- interaktywna prezentacja multimedialna
Czego się dowiesz?
- jakimi sposobami i w jakiej formie prezentować klientowi rozwiązanie (ofertę firmy, którą reprezentujesz)
- co warto mówić w prezentacji rozwiązań, a czego warto unikać
- jak wpłynąć na chęć klienta do zakupu danego rozwiązania
- jak zmaksymalizować zysk z jednej transakcji
Co osiągniesz?
- będziesz skutecznie prezentować klientowi dopasowane do jego potrzeb rozwiązanie, dzięki czemu Twoi klienci chętnie będą dokonywać z Tobą transakcji
- szybciej będziesz doprowadzał do zamknięcia sprzedaży, tym samym częściej i efektywniej będziesz wykorzystywał szanse sprzedaży
- będziesz sprzedawał drożej i więcej, dzięki czemu zwiększysz swój zysk z poszczególnego klienta
- Rozpoczęcie szkolenia
- wzajemne poznanie się
- przedstawienie agendy szkolenia
- przedstawienie celu szkolenia
- zebranie oczekiwań uczestników
- Storytelling w sprzedaży
- podróż bohatera - dyskusja z elementami coachingu
- historie klientów - zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wniosków
- rodzaje storytellingu - użyteczne rozwiązania w rozmowie handlowej - dyskusja z elementami coachingu
- Prezentowanie rozwiązania
- dopasowanie prezentowanego rozwiązania do indywidualnych potrzeb klienta - dyskusja z elementami coachingu
- cecha, korzyść, wyobrażenie – zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wniosków
- Zwiększanie wartości sprzedaży
- technika Cross-Selling i Up-Selling - dyskusja z elementami coachingu
- moje metody zwiększania sprzedaży, pytania i argumenty - zadanie w parach, metody kreatywne, omówienie wniosków
- Podsumowanie
- branżowe case study - ćwiczenie w parach wypracowanych rozwiązań
- podsumowanie wniosków uczestników
- przesłanie ankiety ewaluacyjnej
- zakończenie szkolenia oraz wysłanie dyplomów uczestnictwa
Warsztat online „ Prospecting – jak znaleźć idealnego klienta”
Metody pracy:- praca zespołowa
- zadania i ćwiczenia grupowe i w parach
- dyskusja z elementami coachingu
- metody kreatywne
- interaktywna prezentacja multimedialna
Czego się dowiesz?
- poznasz nowoczesne metody pozyskiwania klientów zainteresowanych Twoimi usługami i produktami
- o skutecznych sposobach na zwiększenie efektywności w poszukiwaniu i zdobywaniu klientów i nowych kanałach pozyskiwania potencjalnych klientów
- jak profilować i segmentować prospectów
Co osiągniesz?
- będziesz zarządzał swoją efektywnością w procesie pozyskiwania klientów, dzięki czemu sprawniej dotrzesz do nowych klientów
- stworzysz swój profil idealnego klienta, tym samym będziesz wiedział, który suspect jest Twoim potencjalnym prospectem i skuteczniej będziesz pozyskiwał potencjalnych klientów do współrpacy
Program warsztatu:
- Rozpoczęcie szkolenia
- wzajemne poznanie się
- przedstawienie agendy szkolenia
- przedstawienie celu szkolenia
- zebranie oczekiwań uczestników
- W poszukiwaniu nowego klienta
- efektywność własna i planowanie procesu pozyskiwania potencjalnych klientów - dyskusja z elementami coachingu
- skuteczny prospecting, źródła i kanały pozyskiwania klientów - zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wyników
- Definiowanie grupy docelowej i profilowanie klienta
- persona sprzedażowa - profil idealnego klienta - zadanie w parach, metody kreatywne, omówienie wniosków
- segmentacja rynku i dopasowanie produktu/oferty do profilu klienta - dyskusja z elementami coachingu
- Podsumowanie
- branżowe case study - ćwiczenie w parach wypracowanych rozwiązań
- podsumowanie wniosków uczestników
- przesłanie ankiety ewaluacyjnej
- zakończenie szkolenia oraz wysłanie dyplomów uczestnictwa
Warsztat online „2 w 1 – Negocjacje handlowe i finalizacja sprzedaży”
Metody pracy:
- praca zespołowa
- zadania i ćwiczenia grupowe i w parach
- dyskusja z elementami coachingu
- metody kreatywne
- interaktywna prezentacja multimedialna
Czego się dowiesz?
- jakie zasady i style negocjacji sprawdzają się w procesie sprzedaży
- jak sprawdzać gotowość klienta do podjęcia współpracy
- jak skutecznie zamykać sprzedaż w 3 krokach
- o sposobach na motywowanie klienta do podjęcia decyzji
Co osiągniesz?
- będziesz skutecznie negocjować warunki współpracy w harvardzim modelu win-win, dzięki czemu klient chętniej Ci zaufa i łatwiej będzie Ci go przekonać do swojego rozwiązania
- będziesz szybciej diagnozował wątpliwości klienta i przekonywał go do podjęcia działania, dzięki czemu Twoje rozmowy handlowe częściej będą kończyły się sprzedażą
- klient będzie traktował CIę jak partnera i zyskać jego lojalność, co doprowadzi Cię do zwiększenia wartości sprzedaży poprzez polecenia od zadowolonych klientów
- Rozpoczęcie szkolenia
- wzajemne poznanie się
- przedstawienie agendy szkolenia
- przedstawienie celu szkolenia
- zebranie oczekiwań uczestników
- Zasady negocjacji handlowych
- case study - mini-assessment center - zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wniosków
- style, techniki i proces prowadzenia negocjacji - dyskusja z elementami coachingu
- mój styl negocjacji - zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wniosków
- Finalizacja współpracy z klientem
- sprawdzanie gotowości klienta do zakupu i próby zamknięcia sprzedaży - zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wniosków
- Fazy finalizacji procesu sprzedaży w 3 krokach - dyskusja z elementami coachingu
- skuteczne techniki zamykania sprzedaży - zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wniosków
- Podsumowanie
- branżowe case study - ćwiczenie w parach wypracowanych rozwiązań
- podsumowanie wniosków uczestników
- przesłanie ankiety ewaluacyjnej
- zakończenie szkolenia oraz wysłanie dyplomów uczestnictwa
Warsztat online „Trudny klient czy trudna sytuacja – jak się komunikować ”
Metody pracy:
- praca zespołowa
- zadania i ćwiczenia grupowe i w parach
- dyskusja z elementami coachingu
- metody kreatywne
- interaktywna prezentacja multimedialna
Czego się dowiesz?
- jakie są skuteczne sposoby reagowania na trudne sytuacje w komunikacji z klientem
- o technikach asertywnej i empatycznej komunikacji;
Co osiągniesz?
- będziesz efektywniej komunikować się w relacjach biznesowych i w życiu osobistym, co wpłynie na jakość Twoich rozmów handlowych oraz ich skuteczność
- sprawnie zarządzać konfliktem w komunikacji z klientem, dzięki czemu Twój klient będzie czuł się wysłuchany i zrozumiany, tym samym chętnie rozwiąże z Tobą swój problem
- asertywnie udzielać informacji zwrotnej klientom, poczujesz, że szanujesz granice swoje i klienta
- będziesz szybciej i skuteczniej reagować na trudne sytuacje w rozmowie handlowej, dzięki czemu zdobędziesz zaufanie swojego klienta i spowodujesz, że będzie czuł się partnerem w rozmowie z Tobą
- Rozpoczęcie szkolenia
- wzajemne poznanie się
- przedstawienie agendy szkolenia
- przedstawienie celu szkolenia
- zebranie oczekiwań uczestników
- Asertywność w komunikacji
- postawy uległa, agresywna i asertywna - zadanie grupowe, metody kreatywne. omówienie wniosków
- komunikat JA, jako model reagowania w na emocje z elementami “porozumienia bez przemocy” - zadanie grupowe, metody kreatywne, omówienie wniosków
- sposoby radzenia sobie z sytuacjami stresowymi w bezpośrednim i telefonicznym kontakcie z klientem - dyskusja z elementami coachingu
- Trudne sytuacje w rozmowie handlowej
- pytania na wątpliwości - zdanie w parach, metody kreatywne, omówienie wniosków
- dochodzenie do sedna problemu - dyskusja z elementami coachingu
- rozwiązanie na obiekcje klienta - zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wniosków
- kontrakt 2 minutowy i inne sposoby na rozwiązanie obiekcji klienta - dyskusja z elementami coachingu
- Podsumowanie
- branżowe case study - ćwiczenie w parach wypracowanych rozwiązań
- podsumowanie wniosków uczestników
- przesłanie ankiety ewaluacyjnej
- zakończenie szkolenia oraz wysłanie dyplomów uczestnictwa
Warsztat online “ Storytelling w sprzedaży”
Metody pracy:- praca zespołowa
- zadania i ćwiczenia grupowe i w parach
- dyskusja z elementami coachingu
- metody kreatywne
- interaktywna prezentacja multimedialna
Czego się dowiesz?
- jaka jest rola, wpływ i korzyści z stosowania storytellingu w rozmowie handlowej
- o rodzajach storytellingu w procesie sprzedaży
- o dobrych praktykach i najczęściej popełnianych błędach w storytellingu
- jakie są elementy składowe skutecznej historii sprzedażowej
- o tworzeniu inspirujących historii sprzedażowych
Co osiągniesz?
- będziesz skutecznie tworzyć i swobodnie posługiwać się storytellingiem w rozmowie
- handlowej
- wywrzesz wpływ na klienta poprzez dobrze opowiedzianą historię sprzedażową
- wzbudzisz zaufanie klienta i łatwiej przekonasz go do współpracy z Tobą
- z łatwością zwizualizujesz i dopasujesz do sytuacji klienta konsekwencje związane z
- brakiem działania i wartości wynikające z rozwiązania problemu klienta
- efektywnie zaprezentujesz rozwiązania swojemu klientów i zwiększysz szanse na sprzedaż
- Rozpoczęcie szkolenia
- wzajemne poznanie się
- przedstawienie agendy szkolenia
- przedstawienie celu szkolenia
- zebranie oczekiwań uczestników
- Budowanie wizji zakupowej
- golden circle, od czego zacząć swoją historię - odtworzenie wcześniej przygotowanych przez uczestników nagrań, dyskusja z elementami coachingu
- model, rodzaje i rola storytellingu - kiedy i komu służy storytelling w procesie - dyskusja z elementami coachingu
- przykłady storytellingu w reklamie i ich wpływ na proces zakupowy klienta - dyskusja z elementami coachingu
- Fakty i mity - dlaczego storytelling nie działa?
- najczęstsze błędy popełniane podczas tworzenia i opowiadania historii sprzedażowych - dyskusja z elementami coachingu
- Bohater w podróży - budowanie własnej historii sprzedażowej - zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wniosków
Warsztat online „Sprzedawaj pytaniami”
Metody pracy:
- praca zespołowa
- zadania i ćwiczenia grupowe i w parach
- dyskusja z elementami coachingu
- metody kreatywne
- interaktywna prezentacja multimedialna
Czego się dowiesz?
- jakie pytania zadać, aby klient sam chciał kupić?
- na jakim etapie rozmowy zadawać pytania, aby klient nie czuł się atakowany?
- jak zadawać pytania, aby klient chciał na nie odpowiadać?
- co powinieneś wiedzieć o kliencie, aby zaproponować mu rozwiązanie, które spełni jego oczekiwania?
- będziesz skutecznie diagnozować intencje i potrzeby swojego klienta, tym samym zdobędziesz zaufanie i zbudujesz korzystną relację z klientem
- sprawniej dojdziesz do prawdziwych oczekiwań i obiekcji swojego klienta, dzięki czemu szybciej dotrzesz do podpisania kontraktu czy sfinalizowania transakcji z potencjalnym klientem
- zdobędziesz od klienta maksimum potrzebnych informacji, aby zaproponować rozwiązanie szyte na miarę i przekonać klienta do współpracy
- będziesz czuł się pewniej w rozmowie handlowej, staniesz się doradcą i partnerem w biznesie, dzięki czemu Twój klient będzie czuł się bezpiecznie w rozmowie z Tobą i chętniej wejdzie we współpracę z Tobą
- Rozpoczęcie szkolenia
- wzajemne poznanie się
- przedstawienie agendy szkolenia
- przedstawienie celu szkolenia
- zebranie oczekiwań uczestników
- Skuteczne identyfikowanie problemów klienta
- określenie zakresu oraz potencjału poszukiwania problemów klienta - zadanie w grupach metody kreatywne, omówienie wniosków
- znaczenie i rodzaje pytań w procesie badania potrzeb klienta - zadanie w parach, omówienie wniosków
- Ból w sprzedaży
- dotarcie do praźródła i znaczenia emocji w relacji handlowej - dyskusja z elementami coachingu
- Docieranie do prawdziwego problemu klienta
- użyteczne pytania w rozmowie handlowej - zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wniosków
- „Prowadzenie” klienta w kierunku rozwiązania problemu
- argument, czy pytanie - dyskusja z elementami coachingu
- opracowanie strategii świadomego podążania z klientem do wartościowego rozwiązania problemu klienta - zadanie w grupach, omówienie wniosków
- Podsumowanie
- branżowe case study - ćwiczenie w parach wypracowanych rozwiązań
- podsumowanie wniosków uczestników
- przesłanie ankiety ewaluacyjnej
- zakończenie szkolenia oraz wysłanie dyplomów uczestnictwa
W przygotowaniu:
- Warsztat online „Perswazja w sprzedaży”
- Warsztat online “Zarządzanie obiekcjami klienta z elementami psychologii sprzedaży”
- Warsztat online” Techniki obrony ceny”
- Warsztat on-line “Jak sprzedawać, by inni chcieli kupować? - inteligencja emocjonalna w sprzedaży”
- Warsztat on-line dla managerów “Wspierający feedback, czyli jak wpływać na motywację wewnętrzną pracownika przez systematyczne udzielanie informacji zwrotnej?”
- Warsztat on-line dla managerów “Rozwój pracownika z sukcesami, prowadzenie szkoleń oraz indywidualnych spotkań rozwojowych dla swojego zespołu”