Warsztaty online

Warsztaty online na żywo na platformie zoom
Ćwiczymy w grupach, indywidualnie - intensywna praktyka, przykłady oparte na wielu branżach


Cel
  • zwiększenie umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy handlowej
  • rozwijanie kompetencji komunikacji biznesowej w sprzedaży
  • wymiana doświadczeń uczestników przy wypracowaniu wspólnych rozwiązań
Jak się zapisać?
  • w zakładce kontakt wypełnij formularz, wpisując w “dodatkowe informacje” temat interesującego Cię szkolenia poniżej
  • szkolenie odbywa się na platformie ZOOM, link do szkolenia zostanie przesłany na wskazany adres e-mail po dokonaniu wpłaty
Planowane terminy realizacji: 
  • kwiecień/ maj 2021
  • poniedziałki, godz. 18:00-21:00 lub wybrane weekendy
  • istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia zamkniętego w godzinach 8:00-18:00
Koszt 1 warsztatu: 
  • 99 zł / osoba za 3 godziny zegarowe
  • w cenie szkolenia dodatkowo: materiały poszkoleniowe, dyplom uczestnictwa

Tematy


Warsztat online “Jak skutecznie zacząć zimną rozmowę” - 26.04.2021

Metody pracy:
  • praca zespołowa
  • zadania i ćwiczenia grupowe i w parach
  • dyskusja z elementami coachingu
  • metody kreatywne
  • interaktywna prezentacja multimedialna

Czego się dowiesz?
  • dlaczego ludzie lubią kupować, ale nie cierpią jak im się sprzedaje
  • jakimi sposobami zaciekawić klienta już na początku rozmowy
  • co powiedzieć we wstępie do rozmowy, żeby wpłynąć na emocje klienta

Co osiągniesz?
  • będziesz skutecznie rozpoczynać rozmowy handlowe w Cold Callingu, tym samym zwiększysz ilość szans sprzedażowych
  • szybciej będziesz kwalifikować klientów do kolejnych etapów procesu sprzedażowego, dzięki czemu sprawniej zadecydujesz o potencjale klienta
  • będziesz skuteczniej wpływać na emocje klienta, jego zaangażowanie i zaciekawienie już w początkowych fazach zimnej rozmowy handlowej, czym wpłyniesz na ograniczenie ilości obiekcji klienta
  Program szkolenia:
  1. Rozpoczęcie szkolenia
    • wzajemne poznanie się
    • przedstawienie agendy szkolenia
    • przedstawienie celu szkolenia
    • zebranie oczekiwań uczestników
  2. Proces zakupowy klienta
    • Model Aida jako narzędzie do świadomego stworzenia lejka sprzedażowego i kwalifikowania klienta w procesie sprzedaży - dyskusja z elementami coachingu
    • Podstawowe potrzeby, wartości i intencje klienta - zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wniosków
  3. „Haki na uwagę” - skuteczne rozpoczynanie rozmowy handlowej
    • problem, wartość, fakt - zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wyników
    • pytanie otwierające dalszą rozmowę - dyskusja z elementami coachingu
    • zawieranie kontraktu, aby uzyskać deklarację klienta w tej samej rozmowie - dyskusja z elementami coachingu
  4. Podsumowanie
    • branżowe case study - ćwiczenie w parach wypracowanych rozwiązań
    • podsumowanie wniosków uczestników
    • przesłanie ankiety ewaluacyjnej
    • zakończenie szkolenia oraz wysłanie dyplomów uczestnictwa

 

Warsztat online „Efektywne techniki sprzedaży ”  

Metody pracy:
  • praca zespołowa
  • zadania i ćwiczenia grupowe i w parach
  • dyskusja z elementami coachingu
  • metody kreatywne
  • interaktywna prezentacja multimedialna

Czego się dowiesz?
  • jakimi sposobami i w jakiej formie prezentować klientowi rozwiązanie (ofertę firmy, którą reprezentujesz)
  • co warto mówić w prezentacji rozwiązań, a czego warto unikać
  • jak wpłynąć na chęć klienta do zakupu danego rozwiązania
  • jak zmaksymalizować zysk z jednej transakcji

Co osiągniesz?
  • będziesz skutecznie prezentować klientowi dopasowane do jego potrzeb rozwiązanie, dzięki  czemu Twoi klienci chętnie będą dokonywać z Tobą transakcji
  • szybciej będziesz doprowadzał do zamknięcia sprzedaży, tym samym częściej i efektywniej będziesz wykorzystywał szanse sprzedaży
  • będziesz sprzedawał drożej i więcej, dzięki czemu zwiększysz swój zysk z poszczególnego klienta 
Program warsztatu:
  1. Rozpoczęcie szkolenia
    • wzajemne poznanie się
    • przedstawienie agendy szkolenia
    • przedstawienie celu szkolenia
    • zebranie oczekiwań uczestników
  2. Storytelling w sprzedaży
    • podróż bohatera - dyskusja z elementami coachingu
    • historie klientów - zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wniosków
    • rodzaje storytellingu - użyteczne rozwiązania w rozmowie handlowej - dyskusja z elementami coachingu
  3. Prezentowanie rozwiązania
    • dopasowanie prezentowanego rozwiązania do indywidualnych potrzeb klienta - dyskusja z elementami coachingu
    • cecha, korzyść, wyobrażenie – zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wniosków
  4. Zwiększanie wartości sprzedaży
    • technika Cross-Selling i Up-Selling - dyskusja z elementami coachingu
    • moje metody zwiększania sprzedaży, pytania i argumenty - zadanie w parach, metody kreatywne, omówienie wniosków
  5. Podsumowanie
    • branżowe case study - ćwiczenie w parach wypracowanych rozwiązań
    • podsumowanie wniosków uczestników
    • przesłanie ankiety ewaluacyjnej
    • zakończenie szkolenia oraz wysłanie dyplomów uczestnictwa
 

Warsztat online „ Prospecting – jak znaleźć idealnego klienta”  

Metody pracy:
  • praca zespołowa
  • zadania i ćwiczenia grupowe i w parach
  • dyskusja z elementami coachingu
  • metody kreatywne
  • interaktywna prezentacja multimedialna

Czego się dowiesz?
  • poznasz nowoczesne metody pozyskiwania klientów zainteresowanych Twoimi usługami i produktami
  • o skutecznych sposobach na zwiększenie efektywności w poszukiwaniu i zdobywaniu klientów i nowych kanałach pozyskiwania potencjalnych klientów
  • jak profilować i segmentować prospectów

Co osiągniesz?
  • będziesz zarządzał swoją efektywnością w procesie pozyskiwania klientów, dzięki czemu sprawniej dotrzesz do nowych klientów
  • stworzysz swój profil idealnego klienta, tym samym będziesz wiedział, który suspect jest Twoim potencjalnym prospectem i skuteczniej będziesz pozyskiwał potencjalnych klientów do współrpacy
 
Program warsztatu:
  1. Rozpoczęcie szkolenia
    • wzajemne poznanie się
    • przedstawienie agendy szkolenia
    • przedstawienie celu szkolenia
    • zebranie oczekiwań uczestników
  2. W poszukiwaniu nowego klienta
    • efektywność własna i planowanie procesu pozyskiwania potencjalnych klientów - dyskusja z elementami coachingu
    • skuteczny prospecting, źródła i kanały pozyskiwania klientów - zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wyników
  3. Definiowanie grupy docelowej i profilowanie klienta  
    • persona sprzedażowa - profil idealnego klienta - zadanie w parach, metody kreatywne, omówienie wniosków
    • segmentacja rynku i dopasowanie produktu/oferty do profilu klienta - dyskusja z elementami coachingu
  4. Podsumowanie
    • branżowe case study - ćwiczenie w parach wypracowanych rozwiązań
    • podsumowanie wniosków uczestników
    • przesłanie ankiety ewaluacyjnej
    • zakończenie szkolenia oraz wysłanie dyplomów uczestnictwa


Warsztat online „2 w 1 – Negocjacje handlowe i finalizacja sprzedaży”

Metody pracy:
  • praca zespołowa
  • zadania i ćwiczenia grupowe i w parach
  • dyskusja z elementami coachingu
  • metody kreatywne
  • interaktywna prezentacja multimedialna

Czego się dowiesz?
  • jakie zasady i style negocjacji sprawdzają się w procesie sprzedaży
  • jak sprawdzać gotowość klienta do podjęcia współpracy
  • jak skutecznie zamykać sprzedaż w 3 krokach
  • o sposobach na motywowanie klienta do podjęcia decyzji

Co osiągniesz?
  • będziesz skutecznie negocjować warunki współpracy w harvardzim modelu win-win, dzięki czemu klient chętniej Ci zaufa i łatwiej będzie Ci go przekonać do swojego rozwiązania
  • będziesz szybciej diagnozował wątpliwości klienta i przekonywał go do podjęcia działania, dzięki czemu Twoje rozmowy handlowe częściej będą kończyły się sprzedażą
  • klient będzie traktował CIę jak partnera i zyskać jego lojalność, co doprowadzi Cię do zwiększenia wartości sprzedaży poprzez polecenia od zadowolonych klientów
Program warsztatu:
  1. Rozpoczęcie szkolenia
    • wzajemne poznanie się
    • przedstawienie agendy szkolenia
    • przedstawienie celu szkolenia
    • zebranie oczekiwań uczestników 
  2. Zasady negocjacji handlowych
    • case study - mini-assessment center - zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wniosków
    • style, techniki i proces prowadzenia negocjacji - dyskusja z elementami coachingu
    • mój styl negocjacji - zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wniosków
  3. Finalizacja współpracy z klientem
    • sprawdzanie gotowości klienta do zakupu i próby zamknięcia sprzedaży - zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wniosków
    • Fazy finalizacji procesu sprzedaży w 3 krokach - dyskusja z elementami coachingu
    • skuteczne techniki zamykania sprzedaży - zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wniosków
  4. Podsumowanie
    • branżowe case study - ćwiczenie w parach wypracowanych rozwiązań
    • podsumowanie wniosków uczestników
    • przesłanie ankiety ewaluacyjnej
    • zakończenie szkolenia oraz wysłanie dyplomów uczestnictwa


Warsztat online „Trudny klient czy trudna sytuacja – jak się komunikować ”  

Metody pracy:
  • praca zespołowa
  • zadania i ćwiczenia grupowe i w parach
  • dyskusja z elementami coachingu
  • metody kreatywne
  • interaktywna prezentacja multimedialna

Czego się dowiesz?
  • jakie są skuteczne sposoby reagowania na trudne sytuacje w komunikacji z klientem
  • o technikach asertywnej i empatycznej komunikacji;

Co osiągniesz?
  • będziesz efektywniej komunikować się w relacjach biznesowych i w życiu osobistym, co wpłynie na jakość Twoich rozmów handlowych oraz ich skuteczność
  • sprawnie zarządzać konfliktem w komunikacji z klientem, dzięki czemu Twój klient będzie czuł się wysłuchany i zrozumiany, tym samym chętnie rozwiąże z Tobą swój problem
  • asertywnie udzielać informacji zwrotnej klientom, poczujesz, że szanujesz granice swoje i klienta
  • będziesz szybciej i skuteczniej reagować na trudne sytuacje w rozmowie handlowej, dzięki czemu zdobędziesz zaufanie swojego klienta i spowodujesz, że będzie czuł się partnerem w rozmowie z Tobą
  Program warsztatu:
  1. Rozpoczęcie szkolenia
    • wzajemne poznanie się
    • przedstawienie agendy szkolenia
    • przedstawienie celu szkolenia
    • zebranie oczekiwań uczestników 
  2. Asertywność w komunikacji
    • postawy uległa, agresywna i asertywna - zadanie grupowe, metody kreatywne. omówienie wniosków
    • komunikat JA, jako model reagowania w na emocje z elementami “porozumienia bez przemocy” - zadanie grupowe, metody kreatywne, omówienie wniosków
    • sposoby radzenia sobie z sytuacjami stresowymi w bezpośrednim i telefonicznym kontakcie z klientem - dyskusja z elementami coachingu
  3. Trudne sytuacje w rozmowie handlowej
    • pytania na wątpliwości - zdanie w parach, metody kreatywne, omówienie wniosków
    • dochodzenie do sedna problemu - dyskusja z elementami coachingu
    • rozwiązanie na obiekcje klienta - zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wniosków
    • kontrakt 2 minutowy i inne sposoby na rozwiązanie obiekcji klienta - dyskusja z elementami coachingu
  4. Podsumowanie
    • branżowe case study - ćwiczenie w parach wypracowanych rozwiązań
    • podsumowanie wniosków uczestników
    • przesłanie ankiety ewaluacyjnej
    • zakończenie szkolenia oraz wysłanie dyplomów uczestnictwa
 

Warsztat online “ Storytelling w sprzedaży”  

Metody pracy:
  • praca zespołowa
  • zadania i ćwiczenia grupowe i w parach
  • dyskusja z elementami coachingu
  • metody kreatywne
  • interaktywna prezentacja multimedialna

Czego się dowiesz?
  • jaka jest rola, wpływ i korzyści z stosowania storytellingu w rozmowie handlowej
  • o rodzajach storytellingu w procesie sprzedaży
  • o dobrych praktykach i najczęściej popełnianych błędach w storytellingu
  • jakie są elementy składowe skutecznej historii sprzedażowej
  • o tworzeniu inspirujących historii sprzedażowych

Co osiągniesz?
  • będziesz skutecznie tworzyć i swobodnie posługiwać się storytellingiem w rozmowie
  • handlowej
  • wywrzesz wpływ na klienta poprzez dobrze opowiedzianą historię sprzedażową
  • wzbudzisz zaufanie klienta i łatwiej przekonasz go do współpracy z Tobą
  • z łatwością zwizualizujesz i dopasujesz do sytuacji klienta konsekwencje związane z
  • brakiem działania i wartości wynikające z rozwiązania problemu klienta
  • efektywnie zaprezentujesz rozwiązania swojemu klientów i zwiększysz szanse na sprzedaż 
Program warsztatu:
  1. Rozpoczęcie szkolenia
    • wzajemne poznanie się
    • przedstawienie agendy szkolenia
    • przedstawienie celu szkolenia
    • zebranie oczekiwań uczestników 
  2. Budowanie wizji zakupowej
    • golden circle, od czego zacząć swoją historię - odtworzenie wcześniej przygotowanych przez uczestników nagrań, dyskusja z elementami coachingu
    • model, rodzaje i rola storytellingu - kiedy i komu służy storytelling w procesie - dyskusja z elementami coachingu
    • przykłady storytellingu w reklamie i ich wpływ na proces zakupowy klienta - dyskusja z elementami coachingu
  3. Fakty i mity - dlaczego storytelling nie działa?
    • najczęstsze błędy popełniane podczas tworzenia i opowiadania historii sprzedażowych - dyskusja z elementami coachingu
  4. Bohater w podróży - budowanie własnej historii sprzedażowej - zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wniosków


Warsztat online „Sprzedawaj pytaniami”

Metody pracy:
  • praca zespołowa
  • zadania i ćwiczenia grupowe i w parach
  • dyskusja z elementami coachingu
  • metody kreatywne
  • interaktywna prezentacja multimedialna

Czego się dowiesz?
  • jakie pytania zadać, aby klient sam chciał kupić?
  • na jakim etapie rozmowy zadawać pytania, aby klient nie czuł się atakowany?
  • jak zadawać pytania, aby klient chciał na nie odpowiadać?
  • co powinieneś wiedzieć o kliencie, aby zaproponować mu rozwiązanie, które spełni jego oczekiwania?
Co osiągniesz?
  • będziesz skutecznie diagnozować intencje i potrzeby swojego klienta, tym samym zdobędziesz zaufanie i zbudujesz korzystną relację z klientem
  • sprawniej dojdziesz do prawdziwych oczekiwań i obiekcji swojego klienta, dzięki czemu szybciej dotrzesz do podpisania kontraktu czy sfinalizowania transakcji z potencjalnym klientem
  • zdobędziesz od klienta maksimum potrzebnych informacji, aby zaproponować rozwiązanie szyte na miarę i przekonać klienta do współpracy
  • będziesz czuł się pewniej w rozmowie handlowej, staniesz się doradcą i partnerem w biznesie, dzięki czemu Twój klient będzie czuł się bezpiecznie w rozmowie z Tobą i chętniej wejdzie we współpracę z Tobą
  Program szkolenia:
  1. Rozpoczęcie szkolenia
    • wzajemne poznanie się
    • przedstawienie agendy szkolenia
    • przedstawienie celu szkolenia
    • zebranie oczekiwań uczestników
  2. Skuteczne identyfikowanie problemów klienta 
    • określenie zakresu oraz potencjału poszukiwania problemów klienta - zadanie w grupach metody kreatywne, omówienie wniosków
    • znaczenie i rodzaje pytań w procesie badania potrzeb klienta - zadanie w parach, omówienie wniosków
  3. Ból w sprzedaży
    • dotarcie do praźródła i znaczenia emocji w relacji handlowej - dyskusja z elementami coachingu
  4. Docieranie do prawdziwego problemu klienta
    • użyteczne pytania w rozmowie handlowej - zadanie w grupach, metody kreatywne, omówienie wniosków
  5. „Prowadzenie” klienta w kierunku rozwiązania problemu 
    • argument, czy pytanie - dyskusja z elementami coachingu
    • opracowanie strategii świadomego podążania z klientem do wartościowego rozwiązania problemu klienta - zadanie w grupach, omówienie wniosków
  6. Podsumowanie
    • branżowe case study - ćwiczenie w parach wypracowanych rozwiązań
    • podsumowanie wniosków uczestników
    • przesłanie ankiety ewaluacyjnej
    • zakończenie szkolenia oraz wysłanie dyplomów uczestnictwa
   

 

W przygotowaniu:

  • Warsztat online „Perswazja w sprzedaży”
  • Warsztat online “Zarządzanie obiekcjami klienta z elementami psychologii sprzedaży”
  • Warsztat online” Techniki obrony ceny”
  • Warsztat on-line “Jak sprzedawać, by inni chcieli kupować? - inteligencja emocjonalna w sprzedaży”
  • Warsztat on-line dla managerów “Wspierający feedback, czyli jak wpływać na motywację wewnętrzną pracownika przez systematyczne udzielanie informacji zwrotnej?”
  • Warsztat on-line dla managerów “Rozwój pracownika z sukcesami, prowadzenie szkoleń oraz indywidualnych spotkań rozwojowych dla swojego zespołu”